duminică, 13 ianuarie 2008

M-am indragostit

Iubesc iarna asta. Nu stiu de ce. Desi am sapat in jurul masinii de mi-am solidificat partea inferioara a hainelor, am facut-o cu o bucurie uriasa. Desi prima zi dupa ninsosare am mers cu metroul si in inghesuiala infernala mi-am pierdut o bijuterie la care tineam f mult, tot nu m-am suparat. Desi imi ingheata urechile pentru ca ma incapatinez sa merg fara caciula am o satisfactie ciudata sa le frec si sa ma doara si apoi sa se incalzeasca si sa uit din nou ca le am. Dimineata e mereu chiciura in pomi si ei sunt la fel de frumosi ca ciresii, merii si visinii primavara. Miroase in jur a...ger, ceva ce nu pot sa definesc dar care ma fericeste zi de zi. Cind straluceste soarele in zapada ma simt de sase ani si nu am decit grijile virstei aceleia, la fel de serioase ca ale virstei reale dar...altfel.
Umblu foarte subtire imbracata ( tinind cont ca aveam o reputatie de "friguroasa" iar Baba Dochia era mic copil fata de mine) si bineinteles ca nu numai ca nu am racit dar nu mi-e frig...Am obrajii rosii mereu, ochii imi stralucesc ( fara sa fi baut nimic ;-)) si nimic nu-mi strica buna dispozitie constanta.
Cred ca m-am indragostit de iarna.

Niciun comentariu: