joi, 7 februarie 2008

...

In Romania din 3 accidente de circulatie unul e mortal. Media Europei e 1 la 42 iar in Anglia 1 la 93.
Stirea asta am auzit-o dupa ce aflasem decizia curtii constitutionale -care m-a facut sa amutesc pentru mult timp si sa ma gindesc ca suntem un popor de rahat care nu reactioneaza (in marea lui majoritate )in nici un fel cind ceva atit de crincen se intimpla. M-am bucurat atunci ca mai mor unii dintre noi. Din pacate nu moare intotdeauna cine trebuie...
Mai cereti 4% la salariu, tovarasi si o sa va mearga mai bine!
Eu cred ca ar trebui sa luam in serios "propunerea" lui M. le Papillon si "sa-l beatificam pe Ceausescu".
Acum chiar ca-mi vine sa plec din tara asta si sa nu ma mai intorc.

5 comentarii:

Anonim spunea...

O - la - la!... Iti vine sa pleci din tara aia!...
Daca tot visezi "in franceza", du-te-n Polinezia, c-acolo se SI vorbeste "in franceza"!!...

Sophie spunea...

Oh -la -la eu vreau sa merg in Djeluville ca si acolo se vorbeste franceza...
Dar mi-e frica...Se anunta atentate...

Anonim spunea...

http://14februariehug.blogspot.com/

Anonim spunea...

Nu-i frumos din partea ta sa-l dai de gol pe mascariciul ala care se crede, probabil, un Osama bin Laden al Internetului!...

Anonim spunea...

djelule, djelule, ce original esti :)