sâmbătă, 16 februarie 2008

Secretul

Fenomene ciudate se petrec cu noi. Am observat ca, in timp, mi-a crescut rezistenta la durere.
Deunazi am fost la dentist. Si cum lucra ea acolo meticulos ma tot intreba: "Te doare?" Durerea era suportabila asa ca am spus ca nu. Apoi mi-a zis :" Am ajuns pe nerv, lucrez pe el...stiu ca te doare" . Ma durea, e drept, dar amintirile mele despre alte experiente similare erau mult mai crincene asa ca doamnei nu-i venea sa creada ca inafara de citeva incordari pasagere nu am reactionat in nici un fel.
Ieri am jucat basket si mi-am (sa zicem ) scrintit degetul mic. Am incercat sa ignor situatia si am continuat sa joc. Bineinteles ca am fost lovita din nou, fatalitate, peste acelasi deget. Aproape ca mi-au dat lacrimile insa probabil adrenalina lucra. La sfirsitul meciului degetul era dublu ( foaarte umflat) si deja putin vinat. MA uitam la el cum sufera in timp ce -l "criogenam" si -l ungeam cu tot soiul de potiuni magice mai mult sau mai putin mirositoare. Astazi este triplu si vinat tot. Cind scriu nu pot sa apas a, z. (nici q daca as avea nevoie;-)) O fi luxat. (imi place cum suna;-)))
Durerea exista dar ne-am imprietenit. S-a intimplat in timp, sunt sigura. Cred ca asta e secretul.

Niciun comentariu: