sâmbătă, 26 aprilie 2008

Imprimavarari

N-am prea fost pe aici. Am traversat cimpuri de rapita sub cerul fenomenal de albastru. Rapita suna atit de urit dar soarele stralucind peste florile acelea m-a facut sa ma indragostesc de galben, sa-l percep si sa-l inteleg altfel.
Am facut bai calde si sarate, masaj, am inotat, am dormit mult, mai mult decit am crezut vreodata ca as putea sa dorm si m-am relaxat.
Trebuie sa fi fost foaarte obosita.
Am colindat orasul Braila care e fenomenal de frumos si care moare incet sub privirile oamenilor pe care i-am descoperit foarte deschisi, comunicativi, amabili si foarte dezamagiti.
Cineva vinde casa in care s-a nascut si a copilarit Ana Aslan. Amatori? As vrea sa o cumpar si sa o transform in muzeu...Mda.
Am fost la Galati si m-am simtit ca in Militari combinat cu Colentina si Pantelimon...M-am scuturat ca o pisica uda si am plecat repede.
Am privit Dunarea indelung. Ce fericite sunt orasele traversate de un fluviu...sau macar de un riu mai mare!;-))

Am traversat cimpuri de rapita si m-am intors.

E primavara!
Si iata cum ma simt:

Niciun comentariu: