marți, 15 aprilie 2008

Nedumeriri

La parterul blocului meu erau o editura si o librarie. Erau pentru ca intr-o zi libraria a disparut iar editura s-a redus la jumatate. In fiecare zi in fata editurii stau doua trei dudui si fumeaza. Asta nu ma deranjeaza. Fac parte dintre nefumatorii pe care nu ii deranjeaza fumatorii. ;-)) Duduile- dragute, elegante, majoritatea cu ochelari, cu siguranta foste studente la Litere, Limbi straine, Comunicare si alte facultati umaniste creatoare de pseudo intelectuali. Fumeaza in fata editurii si implicit a cladirii in care locuiesc si arunca tigarile pe jos. Seara cind vin acasa calc pe sau ocolesc ( in functie de gradul de oboseala) covorasul alb de tigari, care mai de care mai delicate, subtiri, mentolate.
Am vrut o data sa ma duc sa le intreb -de ce , DE CE nu aduc cu ele o scrumiera???
Cind o sa le intreb o sa ma priveasca asa cu condescendenta ca pe vreo isterico-frustrato- nebuna...

2 comentarii:

Anonim spunea...

păi n-ai învăţat nimic de la babe, în copilărie?
când eşti acasă,fleoşc cu apă de la fereastră!!!

Sophie spunea...

;-))) Ba daaa, imi amintesc...
Am balconul pe partea cealalta, da' ma gindesc eu la ceva...