miercuri, 23 mai 2007

Muzici

Unii oameni stiu sa asculte muzica …altii nu ;-))
Pentru mine oamenii din prima categorie au un farmec aparte; ii admir tacut pentru ca mi se pare ca au o extracapacitate pe care eu nu o am.
Ieri cautam un loc linistit unde sa lucrez ceva si am ajuns, nu stiu cun, in biroul lui old M. Good old M. Si asa, nu stiu cum, am inceput sa vorbim despre muzica si am ajuns sa ascultam muzica impreuna. Si sa spunem lucruri. Sa observam detalii. Am avut curajul sa-i spun ce credeam. Sau mai bine zis ce simteam. Si-am ascultat in liniste. Am si dansat...(cred ca sunt singura fiinta care l-a facut pe M sa danseze...;-)) Se uita lumea ca la comedie cu accent pe e da nu avea curaj sa zica nimic...
Am mai invatat cate ceva si mi-am dat seama ca poate nu sunt un ascultator atit de mediocru pe cat ma consider. Il cunosc pe M. de 4 ani iar el nu va mai fi la anul aici. E prima data cind ascultam muzica impreuna...Sunt obisnuita sa comentez carti, filme , piese de teatru, emisiuni dar muzica nu prea...
Poate e prea personal..N-am chef sa scriu mai mult sunt prea suparata ca am ratat momente care nu vor mai reveni...
Si here you are una dintre melodiile care ne-au placut la nebunie. Sper sa va placa...

Niciun comentariu: