luni, 8 octombrie 2007

Cronica TV

Am prins intimplator un fragment din emisiunea Garantat 100% (cred) cu Marcel Iures si Alexandru Dabija. Ironie de mare calitate, schimburi inteligente de replici, muzica buna. Am ris mult dar am aflat citeva lucruri interesante: in orasul Alexandria nu a mai poposit o trupa de teatru de 30 de ani iar primarul din Piatra Neamt le-a spus elevilor la deschiderea anului scolar ca "Scoala e un rau necesar". Oare celebrul Pinalti o fi gindit-o sau pur si simplu a izbit-o?
Cu o zi inainte il vazusem pe Neagu Djuvara la emisiunea lui Patapievici( vorbind despre cumani ) si cu doua zile inainte la Plesu si Liiceanu intr-o discutie despre politete si mi-a facut foarte bine: cunostinte intinse si profunde o memorie fara gres, spirit fin si in verva,causeur desavirsit, intelectual veritabil, franchete si generozitate...la peste 90 de ani.

M-am hotarit sa nu arunc televizorul ( pe fereastra) asa cum mi-a venit saptamina trecuta...

2 comentarii:

Anonim spunea...

ahaaa, dl patapievici are emisiune teve?

da, are, tocmai l-am gasit pe gugal. Idei in libertate. Frumos.

Sophie spunea...

M.lelalecteur la interogatia retorica a raspuns gugla.
cu "frumos" agrii.