joi, 11 octombrie 2007

Indianul Talpa Iute

Si pt ca Oedip m-a taguit cum ca care ;-)) ar fi numele meu indienesc de tipul:
Intr-un trib de indieni, copilasul il intreaba pe tata:
-Tata, de ce au toti nume atat de ciudate? De exemplu, de ce pe fratele meu il cheama Tipat-de-Soim?
-E simplu, raspunde tatal, cand l-am conceput eu cu maica-ta tocmai se auzea un soim tipand si de aceea.
-Aha, dar de ce pe sora mea o cheama Fosnet-de-Iarba?
-Din acelasi motiv, cand am conceput-o cu maica-ta, se auzea iarba fosnind.
-Dar de ce...incepu copilul.
La care tatal, enervat:
-Auzi, mai inceteaza cu intrebarile astea, Prezervativ-Spart.


m-am chinuit de am murit si am scos
1. vorbeste de nu mai tace
2.cea care stie mai multe decit intelege inca
3.cea care are blog da'scrie tot in jurnalul personal ca-n blog nu poate sa publice decit pure merde

Ar trebui sa taguiesc pe cineva ? Oricine citeste sa se considere taguit...sau nu.
;-))

3 comentarii:

oedip spunea...

si pe ala de hartie cand il publici ca sa vad si io ce debitezi acolo... ca altfel stiu ca nu vrei sa mi-l arati :P

Sophie spunea...

cre'ca o sa durezeeeeeeeeeeeeeeeee...

Anonim spunea...

"le corbeau super-menteur"

adicatelea tot eu, sau cum imi zice lumea in pampas