sâmbătă, 23 iunie 2007

Politistul de Buzau nu e bun fiindca e rau...:-)) (intimplare de acum 2 luni)

Sunt vitezomana, recunosc.
In ziua aceea mergeam la o inmormintare undeva in Vrancea, patria Mioritei. Stiam ca judetul Buzau e renumit pentru amenzi si accidente –o combinatie interesanta- asa ca am hotarit sa am grija. In afara localitatii am mai mers eu cu 130-140 dar in localitate m-am tirit ca un melc ranit in foc de batalii: 50 max 60, lo juro. De fapt mergeam in spatele unui Audi cu numar de BZ care parea ca stie foarte bine situatia. Doar ca la un moment dat Audi-ul trece iar pe mine ma opreste un domn politist care imi pune statia cu mesajul care zicea ca masinuta mea tifnoasa (campioana de raliu, ce naiba!) a circulat cu 76km/ ora in localitatea Oreavu. ( ce sonoritate urita are numele asta chiar diftongat! Oreavu...Bleah). Zic : “ Domnule, sincer, m-am tirit prin sate” . Zice : “Ati auzit mesajul”. “Ma duc la o inmormintare” , adaug cu voce plingareata si insist: “Daca as fi gonit, as fi recunoscut, da’ chiar m-am tirit.” Nimic. De piatra. N-am chef de scene cu unde e radaru’? vreau sa vad poza, e radaru’ omologat ? N-am chef nici sa pling desi asta a mers intotdeauna ; fara gres, am talent.
Il intreb: “Si pe linga ca imi dati amenda imi luati si si puncte? “Nu va iau, va dau”. Si dupa o pauza continua : “Mda, e cam impropriu spus”. Aoleu, ce vocabular are, ma gandesc, mai lipseste sa imi zica obnubilant, pernicios, metempsihoza, nuizibil, fragrant, noeme, sa-mi recite versuri din Neruda si lesin.
Da’ nu a mai vorbit ci mi-a completat procesul verbal, mi-a DAT vreo 2-3 puncte, o amenda si a plecat lasindu-ma cu sufletul frint, cu nervii intinsi si portofelul mai usor.;-))

P.S. Ah, am uitat sa va spun : inaintea mea ii luase carnetul lui Peeepeee care “se riscase” cu 120 in Oreavu.
P.P.S La intoarcere , pe aceeasi sosea am vazut un accident oribil. Masina cu rotile in sus ...nu nu o sa descriu, pe noi ne-au deviat prin cimp...Curat preventie!

Niciun comentariu: