vineri, 23 noiembrie 2007

Dimineata devreme

Dimineata foarte devreme. Parte a zilei pe care foarte multi o detesta iar eu o iubesc.
Nu prea mai am benzina. Ajung la Petrom si ma astept ca intotdeauna sa faca "schimb de tura". Adica pur si simplu benzina nu curge, casele de marcat sunt mute iar amploaiatii schimba impresii fara sa-ti spuna nimic. Clientii buimaci intreaba daca pompa 2 e stricata. Singura explicatie este: Asteptati, se face schimb de tura.
Nu, astazi nu e schimb de tura. Stimabilul pune benzina si stiu ca o sa-mi stearga geamurile. Nu am marunt, benzina o platesc cu cardul asa ca vreau sa cumpar prostioare cu cash asa, ca sa am sa-i dau 2 lei. Dau 10 lei imi da rest 5. La naiba, au costat fix 5 lei. O rog sa-mi schimbe. Vreau sa platesc si benzina. Card au doar la casa cealalta asa ca ma mut la a doua coada. Ma adincesc in ginduri. Platesc, semnez, ies. Ii intind omului doi lei si observ ca ma priveste uimit, dar nu-i ia. Insist. Va rog zic eu. Ce-i cu asta zice el? Imi privesc mina; ii intindeam bonul de casa. Uf! We never change...;-))
Plec. E o ceata aproape ireala, parca merg printr-un tinut necunoscut. La fel de interesant ca cel al gindurilor. Imi place sentimentul.
Incepe o noua zi...

Niciun comentariu: