duminică, 25 noiembrie 2007

Muzica

Tagul de la Oedip: cu ce muzica am crescut?
Stau si incep sa-mi sune muzici in cap, si-mi amintesc chiar si cuvinte pe care atunci nu le intelegeam...( chiquitita pe care o cintam chiquichita...;-))

Eu inteleg prin muzica cu care am crescut cea pe care am ascultat-o fara s-o aleg.

Copil fiind mama imi cinta foarte mult. Ce-mi cinta? OMG.......

Mondial_Romanta fara ecou



Zaraza


Ileana Sararoiu De ce oare eu te-am cunoscut


Pe linga plopii fara sot



Oriunde mergea cu mine de la 3 ani in sus eu cintam cu sau fara invitatie. Si-acum imi amintesc cum, pe la 6 ani cind mergeam la germana, i-am cintat unei doamne in troleibuz tot soiul de cintece de genul celor de mai sus de-a ramas saraca uluita ca un copil cinta asa ceva.

Imi mai amintesc clar o emisiune muzicala de la radio. Se numea Curierul melodiilor iar eu intelesesem Circul Beloti(iii). Si acum mai stiu cum ma gindeam eu/ chinuiam sa inteleg de ce se numeste emisiunea asta circ daca ei doar cinta. Am gasit foarte multe argumente.;-))
Acolo am ascultat Angela Similea, Margareta Pislaru( pina la un punct) Corina Chiriac , Mirabela Dauer etc etc dar si:


Celentano



Cutugno



Marina Marina Marina



Boney M



si bineinteles ABBA



Probabil nu-mi amintesc multe. O melodie care m-a impresionat profund de copil este asta. De ce? Cine stie...Si acum are acelasi efect.

BALADA, Cprian Porumbescu



Am ascultat si muzica populara si ceva muzica simfonica, cam tot ce se asculta prin casa dar la un moment dat am reusit sa-mi aleg singura muzica. Atunci crescusem. Nu o includ aici...

Am crescut intr-o lume in care pina si muzica era interzisa. Absurditate a absurditatilor. Am crescut intr-o colivie in care teoretic "pasarea nu stia ca nu stie sa zboare". Si daca, arhetipal, isi amintea zborul?

Niciun comentariu: