joi, 1 noiembrie 2007

Happy Holouin si lucruri care nu trebuie intelese

Mi-am petrecut ziua dinainte de Halloween intr-un spital din Romania asteptind un medic si o veste de la 7.30 la 15.30 intr-o tensiune ce nu poate fi decit traita, printre suferinte care nu ar trebui sa existe acum si aici.


A doua zi am fost intrebata de ce nu ma costumez caci parul meu lung roscat m-ar ajuta sa fiu o vrajitoare desavirsita.
Dupa experienta despre care v-am vorbit nu am avut nici macar puterea sa comentez, noroc cu privirea expresiva.
Mi s-a spus ca nu sunt cool.

Ceea ce nu stiu ei e ca poate nu sunt cool dar vrajitoare sunt. Din pacate nescolita. Trebuie sa iau masuri.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da, nu sinteti o vrajitoare f scolita. Dar sinteti raushkkatta, hmmmmmm.....

Sophie spunea...

Nu raspund Monsieur dar va arunc privirea aceeaaaaaa.
Miine o sa aveti si o coada de satir.
;-))