duminică, 4 noiembrie 2007

Madeleines

o discoteca dintr-un orasel de provincie unde venisem in vacanta. prima mea iesire la discoteca...ma lipesc de un scaun. prietenele mele danseaza. 6 ani de balet par inutili...groaza sau rusine...impotenta...nu pot sa ma ridic...privesc.
lumina haotica. invitatia la dans: inalt slab oarecare. mi se pare batrin. (probabil ca are 20 de ani). refuz. insista. mint ca nu stiu. spune ca a invatat sa danseze cu un scaun. mai rau nu pot fi. ma ridic. 3 ore de dans. toate ritmurile. vorbim, ridem. fara identitate. la sfirsit imi spune: Laurentiu, din Bucuresti "se intilneste munte cu munte dar om cu om", mai adauga. nu schimbam numere de telefon. realizez ca am cistigat libertatea de a dansa. ii multumesc si ii promit ca nu o sa-l uit.
me olvidaras.
20 ans sont passes. Non, je n'ai pas oublie.



14 comentarii:

Anonim spunea...

Madalina?

Sophie spunea...

Nu...MadalinE...

Anonim spunea...

O! Sinteti doua? :)

Sophie spunea...

Triplete cu personalitate multipla. ( suntem 13)

Anonim spunea...

Si sophie e a patra, rezon :)

Sophie spunea...

Cum ti-ai dat seama, parol???

Anonim spunea...

ohh, pureee, de-aia ma cheama HCA, ca-s destept foc!

Sophie spunea...

Dar cu D de la Decebal ce ai facut?

Anonim spunea...

na, l-am pus la loc...

Sophie spunea...

Aceasta aliteratie ne incinta...ne gidila placut auzul..
Daca era Traian Decebalsen ne durea oximoronu'...
Na!

Anonim spunea...

deci malina ramine:)

Sophie spunea...

Malina Maslina ...Ben alors je la deteste...

Anonim spunea...

raluka--naluka!

Uf, pina si infailibilii mai gresesc. De aceea viata e atit de frumoasa, nimic nu e sigur in ea.

Sophie spunea...

Cine e infailibil?
Atunci cind nu sunt fatale adica nu duc spre moarte (fizica sau spirituala)greselile sunt doar trepte / surse de invatare. ( din pedagogia greselii de RNPIS)