luni, 19 noiembrie 2007

Sentiment ciudat...

Mincat la Bella Musica in labirintul de beciuri. Ador peretii din caramida netencuiti. Habar n-am de ce.
Plimbare nocturna in Scheii Brasovului. Miroase a lemn ars. Lumini intrebatoare
la ferestre. Pe case semne si ani. 1902. Cite a trait casa aceea! Incerc sa imi imaginez viata generatiilor de dupa perdele.
Pe o alta casa scrie De vinzare. Oare ce te poate determina sa vinzi casa bunicilor tai din Schei ? ( bunicii insisi sigur nu ar vinde-o).( sper...)
Mi-e dor de ceva ce n-am avut niciodata. Nu e asta un sentiment ciudat?

6 comentarii:

nume spunea...

Ciudat nu-i. E nostalgia nomadului.

Sophie spunea...

Poti sa dezvolti putin, te rog.Pentru ca fizic vorbind nu sunt foarte nomada...Poate am un suflet nomad?

Anonim spunea...

oi fi nomad la suflet,
dar bietu' trupu-mi nu-i,
hai sa mincam un bufet,
si sa ne facem cui!

caci cui pe cui se scoate,
de-o sa plecam in zori,
cu capul greu pe coate,
dar suuuuuuus de tot in nori.

Sophie spunea...

Alegerea va apartine viconte....

1. M-as face cui marchize si as pluti prin nori
Ba chiar as face turul a douazeci de sori
Dar uite nu se poate de tina sa ma rup…
O fi nomadu-mi suflet sau pasageru-mi trup?


2. Mincind iti vine pofta cind circiuma e-n drum
O sa ne afle lumea ca nu-i foc fara fum…
Si n-o sa mai conteze cine ii spune cui
Helas de bietul suflet si vai de capul lui.


3.Coboara de pe noru-ti, marchizule etern,
Si vei simti deodata ca te apasa-n stern
Pe trupul nenomadic, ca frunze care cad
Dureri inabusite in sufletul nomad.

Anonim spunea...

Aoleu, dar dvs ati scris chiar ceva frumos aici, acum mi-e jena de catrenele mele de birtas obosit la bibilica :)

Sophie spunea...

Lasati modestia viconte! Cinstit vorbind al dumneavoastra mi se pare mai villonian si mai reusit. Ce e drept e drept. Chapeau! De aceea a trebuit sa scriu 3 in compensatie pentru unul. (In plus am am o pasiune infernala + usurinta de a crea poezele inca de copil. Asa imi enervam profesorii....;-)))